2015. november 6.

Holden Rose: A harmadik

Ismertető
Howard Matheu vagyok, nyolc és fél éves, és lehet, hogy rablók vannak a nyomomban.
Nitával és Gillel láttunk valamit a nyári táborban, amit nem kellett volna. Hallgattunk róla, mert azt gondoltuk, úgyse hinnének nekünk. De nem hagyhattuk annyiban. Készítettünk egy tervet, hogy ne érezzük magunkat veszélyben. Bizonyítékot kellett találnunk!
Ez nem volt mindig egyszerű, és néhány dolog elég viccesen alakult.
Most pedig leírtam ide azt, amit tudnod kell, neked és mindazoknak, akik kíváncsiak rá, mi is történt valójában.

Vélemény:
Várólistán volt a könyv, amikor recenziós példányként megkaptam.
Könnyed, kellemes történet, szerethető karakterek. Minden életszagú.
A gyerekek, akik bajba kerülnek, a felnőttek, akik nem hisznek nekik.
Howard remek srác, ahogy Nita és Gil is. Olyanok, akikkel bármelyik iskolában össze lehet futni. Olyanok, akik akár a szomszédban is lakhatnának.

Amúgy is nagy krimirajongó vagyok, bár korábban ehhez hasonló könyvhöz még nem volt szerencsém. Nem az én korosztályomnak íródott, viszont képes arra, hogy a mai gyerekekkel megszerettesse az olvasást. Főként azért, mert ők is kerülnek kacifántos helyzetekbe, így együtt tudnak érezni a szereplőkkel.
Ugyanakkor a felnőtteknek is remek kikapcsolódást nyújt.

Csak ajánlani tudom. :D

A könyvet köszönöm a Főnix Könyvkiadónak! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése